Vulkāna sakustēšanās Islandē bija tikai pirmais mestais smilšu akmentiņš arī tūrisma nozares dārziņā. Astrologi jau sen diskutē par būtisku planetāro konstelāciju izpausmju veidiem, ar ko turpmāk pasaulei būtu jārēķinās. Vienotība ir par to, ka turpmāko 20 gadu laikā cikliski piedzīvosim daudz vairāk ģeoloģiskās aktivitātes – plūdus, zemestrīces un vulkānu izvirdumus.
Konsultējoties ar klientiem arī var “nolasīt” sabiedrības kopējās tendences. Pamodīsies ne tikai vulkāni, bet būtiski mainīsies arī cilvēku ceļošanas ieradumi. Pieaugs patstāvīgi ceļojošu cilvēku masas, izceļot tos nozares pārstāvjus, kas spēs piedāvāt interesantu, kompleksu un specializētu palīdzību ceļotājam. Turklāt arvien izteiktākas kļūst aroda vai hobiju tūrisms, tā teikt, nevis atpūsties, bet gan saturīgi pavadīt laiku, ar personīgi augstu lietderības koeficentu. Uzplauks savdabīgs darba tūrisms. Ko tādu spējat piedāvāt?
Tajā pat laikā grupu tūrisms noteikti nepapluks, tomēr daudz vairāk būs jārēķinās ar indivīda lomu kolektīvā pasākumā.
Tūrismam tāpat kā jebkurai citai nozares pārstāvjiem jārēķinās, ka arvien vairāk būs jāpielāgojas dažādām globālām un lokālām pārmaiņām. Faktiski tūrisma industrija sēž uz pārmaiņu pulvera mucas, bet nekas ļauns nenotiks, ja vien spēs piedāvāt klientiem ar to nervus kutinoši paspēlēties. Te nu būtu vietā piebilst, ka apdrošināšanai perspektīvā būs arvien lielāka nozīme. Tas var būt trumpis un mīnuss reizē, kā no kuras puses skatās. Pieņemot, ka ceļojumu plānošana kļūs riskantāka – katrai iesaistītajai pusei pašai jādomā, ko tā iegūst un zaudē.
Turpmāko pāris gadu laikā ieteicams padomāt par speciāliem piedāvājumiem pāriem – tādas kā veselīgu attiecību kūres, laulības glābšanas laiviņas, “ekonomiskās ģimenes pakas”. Cilvēki gribēs ceļot ar bērniem nevis izrauties no laulību “slazda”.
Galvenie atslēgvārdi tūrisma nozarei turpmākā desmitgadē: risks – inovatīva pielāgošanās – specializēšanās – indivīda personību atklājoši pasākumi (faktiski ceļojums savā iekšējā pasaulē ārpus ierastajām /valsts/ robežām).
Jāatzīst, ka desmitgadē progresīvi augošāks būs lauku tūrisms pašmāju un svešās zemēs. Cilvēki būs tendēti uz izteiktāku vēlmju pretpoliem: ģimenisku saliedētību - izteiktu individuālismu; traki riskantu – nomierinoši apcerīgu.
Manuprāt, ļoti daudzas sīkas tūrisma firmas paputēs, ja vien nespēs piedāvāt ļoti specializētu profilu. Ar skaļu blīkšķi izšputēs arī kāds starptautiski plaši pazīstams uzņēmums... Kopējā tendence – gribēti negribēta apvienošanās.
Valstis, kas būs interesantas:
Vācija, Bulgārija, Nīderlande, Kaukāza reģions, Mongolija, Turcija, Turkmenistāna, Austrālija, Lielbritānija, Dānija, Itālija, Koreja, Polija, Francija, Šveice, Japāna, Izraēla, Jaunzēlande, Moldova, Slovākija, Austrija, Argentīna, Ēģipte, Sibīrija, Taizeme, Tibeta, Brazīlija.
Īpaši gribu izcelt Ķīnas lielo nozīme turpmākās pasaules vēsturē un tās neapgūsatmību no tūrisma viedokļa.
Ko spēj astrologs
Ikdienas konsultācijās nākas sadarboties ar daudziem klientiem Latvijā un ārpus Latvijas, kuri risina (ie)ceļošanas jautājumus. Ar specifiskas tehniskas metodes – kartogrāfijas - palīdzību var noteikt, kuras valstis indivīdam ir konkrētām vēlmēm vispiemērotākās. Tas nozīmē, ka tūrismam personai var derēt, piemēram, Turcija, bet darbam – Austrija, lai iepazītos – jādodas uz Ķīnu. Līdzīgas iespēju zemes var atrast arī ņemot talkā precīzus tūrisma firmas izveides datus.
Daudzi saskaņā ar astrologu arī izvēlas dzimšanas dienu sagaidīt kādā citā valstī, tādējādi mainot pat visa sekojošā gada notikumus sev harmoniskākā virzienā.
Kristaps Baņķis
Kontakti | Lietošanas un apmaksas noteikumi | Palīdzība Apmeklētāju skaits kopš 01/10/2006: 19 367 593 | Šodien: 495 | Vakar: 1363 | Pašlaik lapu skatās: 30
Pārpublicējot materiālus atsauce obligāta © 2009 - 2024 Kristaps Baņķis | Izstrāde: Astrologi.lv Sadarbības partneri: SIA PRODEMA LP | Visas ilustrācijas ar licenci - canva.com
Astrocentrs apvieno visus Kristapa Baņķa ideju projektus.
www.astrocentrs.lv