Traģiskā vilciena avārija Santjago de Kompostelā radīja daudz jautājumu, uz kuriem grūti rast atbildes. Tā brīža astroloģiskās kombinācijas norāda uz paaugstinātiem tehniskiem riskiem, kā arī pilnmēness ietekmi.
P.S. Avārijas brīža fonā ir kombinācijas, kuras kā riskantas iepriekš savā pētījumā par ceļu satiksmes negadījumiem Latvijā norādīkis kolēģis Kristaps Baņķis.
Vai pievīla tehnika?
24. jūlijā Spānijā uz dzelzceļa ātrgaitas posma aptuveni četrus kilometrus no Santjago de Kompostelas stacijas notika traģiska avārija, vilcienam lielā ātrumā līkumā noskrienot no sliedēm un ietriecoties betona sienā. Katastrofā tika ievainoti apmēram 180 cilvēku, bojā gājuši 80.
Oficiālā versija vēsta, ka vilciens negadījuma brīdī traucās ar 180 kilometriem stundā, kaut gan atļautais braukšanas ātrums bija deviņdesmit. Dažas sekundes pirms negadījuma tika iedarbinātas bremzes, taču ātrums bija tik liels, ka viens no vilciena vagoniem avārijas brīdī aizlidoja 15 m attālumā no paša vilciena.
Mašīnists šajā laikā esot runājis pa telefonu, pētījis karti vai kādu citu dokumentu. Pats viņš bijis neizpratnē, kā tas varēja notikt.
Avārijas rītā vilcienam bija veikta tehniskā apkope un tehniskais stāvoklis atzīts par labu. Dzelzceļa posmā ir uzstādīta speciāla signalizācijas, kas ātruma pārsniegšanas gadījumā signalizē uz vadītāja kabīni, bet, ja ātruma pārsniegšana turpinās, tad tai vajadzētu automātiski apstādināt vilcienu.
Bezatbildīgs vadītājs?
Mediji arī vēsta, ka pāris mēnešus pirms traģiskā negadījuma 52 gadus vecais vilciena vadītājs Francisko Hosē Garsons Amo ar saviem ātruma pārkāpumiem esot publiski lielījies portālā «Facebook». Vilciena vadītājs interneta vidē publiskojis arī attēlu, kurā attēlots vilciena spidometrs, kas rāda ātrumu 200 km/h.
Pēc tam, kad kāds no viņa draugiem komentējis šo attēlu, aizrādot, ka viņam vajadzētu piebremzēt, Francisko atbildējis: «Ja es nebrauktu ātrāk, viņi mani sodītu.» Garsona draugs arī vērsis mašīnista uzmanību uz to, ka viņš var zaudēt savas vadītāja tiesības, uz ko saņēmis atbildi: «Iedomājies, cik jautri būtu braukt roku rokā ar policistiem un tad patraukties tiem garām lielā ātrumā. Haha, «Refne» [dzelzceļa kompānija] tiktu pie kārtīga soda, haha!»
Garīgas enerģijas vieta
Santjago de Kompostelā atrodas slavenā katedrāle, uz kurieni esot atvestas viena no Jēzus Kristus divpadsmit apustuļiem – Jēkaba – mirstīgās atliekas. Tas ir svētceļojumu galamērķis, kur koncentrējas ļoti spēcīga garīgā enerģija. Ezoteriski domājoši cilvēki vērš uz to uzmanību, zināmā mērā meklējot izskaidrojumu, kas saistās ar pozitīvām un negatīvām enerģijām, to pretnostatījumu un spēkošanos.
Astroloģiski – ir varianti
«Praktiskā Astroloģija» izveidoja vilciena avārijas brīža astroloģisko karti. Tajā redzamas klasiskās tehniskā un tehnoloģiskā riska kombinācijas, kā arī pilnmēness ietekme.
Esam jau rakstījuši, ka lielas avārijas nereti saistās ar pilnmēness ietekmi. Kā zināms, Mēness atstāj iespaidu uz cilvēka emocijām, kā rezultātā iespējams pārlieks jūtīgums, savu spēju pārvērtēšana, impulsīva, riskanta rīcība. Pirms divām dienām bija iestājies astronomiskais pilnmēness, turklāt avārijas brīža kartē sliktās kombinācijās ir vairākas tehniskās un tehnoloģiskās planētas. Taču šie stāvokļi bija nemainīgi plašos reģionos un ilgu laiku.
Interesanti, ka vairākas no šīm kombinācijām saistībā ar avāriju riskiem minētas sertificēta numerologa un astrologa Kristapa Baņķa pētījumā, ko «Praktiskā Astroloģija» publicēja jūlija numurā.
No astroloģiskā viedokļa secinājumi ir divi. Pilnmēness laikā pret visām darbībām jāizturas ļoti atbildīgi. Un ir periodi, kad tehniskām ierīcēm ir jāpievērš īpaša uzmanība.
("Praktiskā Astroloģija" Nr.8, 2013)
564 iesaka šo blogu