Tie ir šie svarīgie datumi, kuru aprēķinus zina reti kurš astrologs. Tos esmu apguvis ilgstoši konsultējot biznesa astroloģijā un past realizēdams veiksmīgus projektus, kā arī piedaloties sekmīgās un iespaidīgās reklāmas kampaņās. Šie datumi būtiski ietekmē visu Tavu projektu Augšupeju vai Kritumā. To izcelsmi es neatklāšu (diemžēl manas idejas bez atsaucēm ”aizgūst” un neprofesionāli kļūmīgi izmanto), bet tie ir pārbaudīti kā attīstības Augšupejas un neizdošanās Lejupejas rādītāji tieši uzņēmējdarbībā un, protams, dažāda ranga un lieluma projektos.
Samēro šos periodus ar konkrētu datumu izvēli, ņemot vērā mūsu dotās Superdienas un Nedienas un saviem individuālajiem astroveiksmes un spēka datumiem un – Uz priekšu!
Jo tuvāk Tevis izvēlētais datums ir Augšupejas kulminācijai, jo projekts labāk aizies un labāk izskanēs potenciālajā auditorijā. Šie laiki ir darīšanai.
Jo tuvāk kritumam, jo mazāk izredžu uz veiksmīgu iznākumu, jo informācijas aprite par to būs mazāka. Šie datumi derēs, ja darīt vajag, bet pašam nevajag popularitāti, piemēram, nodot atskaites valsts iestādēs utml., kad gribi palikt nemanāms, neievērots.
Novērots, ka drudžaina rosība notiek tieši lejupejošā fāzē, kas izskaidrojams ar to, ka instinktīvi jūtot, ka veiksme slīd ārā no rokām, cilvēki mēģina glābt situāciju un falši “intuitīvi” mēģina glābt situāciju. Lieki teikt, ka tas ir uz zaudējumiem un lejupeju nenovērsīs. Kad sasniegta lejupejas kulminācija, tas ir “bedres dibens”, no kura sākas pakāpeniska augšupeju.
Mierīgos periodos tie ir mazāk jūtami, bet šajā globālo svārstību laikā - jūtami.
Lai top!
Konsultācijas - www.astrologs.lv
3729 iesaka šo blogu